Πέμπτη, 24 Αυγούστου 2017

Πόσο αθώα είναι τα αλλαντικά για τα παιδιά μας;



Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Word Cancer Research Fund (WCRF) που πραγματοποιήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία, η συχνή κατανάλωση σαλαμιών ή άλλων αλλαντικών από τα παιδιά μπορεί να προκαλέσει καρκίνο του παχέως εντέρου.

Οι επιστήμονες του συγκεκριμένου οργανισμού διαπίστωσαν πως τα παιδιά που καταναλώνουν συχνότερα από κάποια άλλα σαλάμι ή μπέικον, έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσβληθούν από καρκίνο!

Επίσης, σύμφωνα με επιστήμονες της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ  η κατανάλωση αλλαντικών περισσότερες από μία φορές την εβδομάδα από παιδιά, αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο εκδήλωσης οξείας λευχαιμίας.

Τα προϊόντα αυτά περιέχουν νιτρώδη άλατα και νιτροζαμίνη. Αυτά τα προϊόντα συντηρούνται και εμπλουτίζονται με αλάτι, ζάχαρη και νιτρώδη άλατα, ενώ πολλά εξ’ αυτών υποβάλλονται και σε κάπνισμα.  Έχει διαπιστωθεί ότι ειδικά τα νιτρώδη άλατα πιθανόν να προάγουν τον καρκίνο.

Όπως αναφέρεται στην επιστημονική επιθεώρησε «BMC Cancer», ο Δρ Ντέιβιντ Σ. Κριστιάνι και οι συνεργάτες από το Πανεπιστήμιου του Χάρβαρντ, «τέθηκαν υπό ιατρική παρακολούθηση 145 παιδιά και εφήβους (2-20 ετών) που εμφάνισαν από οξεία λευχαιμία, τα οποία συγκρίθηκαν με τουλάχιστον δύο υγιή παιδιά ιδίας ηλικίας και φύλου).

Οι επιστήμονες συνέλεξαν λεπτομερή στοιχεία για τη διατροφή των παιδιών πριν την διάγνωση του αιματολογικού καρκίνου ή στην περίπτωση της ομάδας ελέγχου, πριν τα συμπεριλάβουν στο δείγμα. Όσα παιδιά έτρωγαν αλλαντικά και παστά ψάρια περισσότερες από μια φορά την εβδομάδα είχαν 74% υψηλότερο κίνδυνο να αναπτύξουν λευχαιμία από τα παιδιά που έτρωγαν σπάνια αυτά τα τρόφιμα.

Απ' την άλλη πλευρά τα παιδιά που έτρωγαν λαχανικά και προϊόντα όπως τυρί σόγιας είχαν το μισό κίνδυνο εκδήλωσης λευχαιμίας συγκριτικά με τους συνομηλίκους τους που απέφευγαν να καταναλώνουν αυτά τα προϊόντα.

Πηγή: imommy.gr

Η πρώτη του μέρα στο σχολείο...



Το παιδί σας πηγαίνει για πρώτη φορά στο σχολείο ή ξεκινάει μια καινούρια σχολική χρονιά; Όσο συγκινημένη ή ανασφαλής νιώθετε, είναι σημαντικό να μην μεταδώσετε τη νευρικότητά σας στο παιδί γιατί δεν γνωρίζει πώς να τη χειριστεί. Λίγο πριν το βάλετε για ύπνο «νωρίς, γιατί αύριο έχουμε να ξυπνήσουμε πρωί για να πάμε στο σχολείο», ακολουθήστε μερικές απλές συμβουλές που μπορεί να το βοηθήσουν.

Τι να κάνετε:
- Πείτε του ιστορίες. Μιλήστε στο παιδί για τις δικές σας εμπειρίες από το σχολείο. Φροντίστε να επιλέξετε τις πιο αστείες και ευχάριστες μην διστάσετε όμως να ομολογήσετε πως την πρώτη μέρα είχατε κι εσείς άγχος και φόβο για το άγνωστο, συναισθήματα όμως που, όπως θα του εξηγήσετε, είναι φυσιολογικά και απολύτως αποδεκτά. Τονίστε του επίσης πως πολύ γρήγορα τα ξεχάσατε, κάνατε καινούργιους φίλους και συμπαθήσατε τη δασκάλα σας.
- Μιλήστε του με ειλικρίνεια. Αν το παιδί σας είναι «πρωτάκι» στο δημοτικό, καλό είναι να του δώσετε μια ρεαλιστική εικόνα της σχολικής καθημερινότητας. Εξηγήστε του πώς θα είναι τα θρανία μέσα στην τάξη, μιλήστε του για την υπακοή και το σεβασμό απέναντι στη δασκάλα του, για το διάλειμμα και τα παιχνίδια που θα κάνει εκεί. Τονίστε τα θετικά στοιχεία: θα μάθει να διαβάζει μόνο του τις αγαπημένες του ιστορίες, θα μάθει νέα ομαδικά παιχνίδια, θα κάνει καινούργιους φίλους και θα αποκτήσει καινούρια ενδιαφέροντα.  
- Αγοράστε μαζί τα σχολικά. Αφήστε το να επιλέξει μόνο του το καινούργιο του γραφείο ή τη σάκα του σχολείου. Έτσι, θα ξεκινήσει με περισσότερο κέφι και διάθεση τα πρώτα διαβάσματα.
- Δώστε του πρωτοβουλία. Όπως εσείς σε κάθε επαγγελματικό ή προσωπικό ραντεβού διαλέγετε με προσοχή τα ρούχα που θα φορέσετε, ώστε να σας αντιπροσωπεύουν αλλά και να αισθάνεστε άνετα και όμορφα μέσα σε αυτά, έτσι και εκείνο μπορεί να θέλει να διαλέξει μόνο του τα ρούχα που θα φορέσει την πρώτη του μέρα στο σχολείο.
- Δείξτε κατανόηση. Μην ξεχνάτε ότι το παιδί προσπαθεί να ενταχθεί και να βρει την θέση του σ’ αυτή την καινούργια, μικρή κοινωνία. Δείξτε κατανόηση στις οποίες αλλαγές της συμπεριφοράς του. Εξάλλου, το πιο πιθανόν είναι να είναι προσωρινές.
- Διαβάστε του βιβλία. Στην αγορά θα βρείτε πολλά βιβλία που προετοιμάζουν τα παιδιά για την πρώτη τους επαφή με τον παιδικό σταθμό ή το δημοτικό σχολείο. Διαβάστε τα μαζί και πάρτε από αυτά αφορμή για να συζητήσετε τα αισθήματα των παιδιών την πρώτη φορά που ξεκινούν κάτι τόσο καινούργιο, αλλά και συναρπαστικό.
- Η πρώτη ημέρα πρέπει να είναι γιορτινή. Προγραμματίστε να μαγειρέψετε το αγαπημένο του φαγητό, φτιάξτε γλυκό και καλέστε τις γιαγιάδες, τους παππούδες ή τη νονά και το νονό για «γιορτάσετε» το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς.

Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνετε: 
- Μην μιλάτε σε τρίτους για τις δυσκολίες του παιδιού σας όταν εκείνο είναι μπροστά.
- Μην σχολιάζετε την συμπεριφορά των παιδαγωγών ή της δασκάλας μπροστά του.
- Μην ξεγελάσετε το παιδί σας και προσπαθήσετε να φύγετε από το προαύλιο την στιγμή που εκείνο έχει στρέψει αλλού την προσοχή του.
- Μη μείνετε στο σχολείο. Αν κρυφοκοιτάζετε στην αίθουσα για να δείτε αν σταμάτησε να κλαίει, τότε το ξέσπασμά του θα είναι αναπόφευκτο.
 - Φροντίσετε να μην συμβούν ταυτόχρονα στην ζωή του άλλες αλλαγές, όπως: να συνδυάσετε την είσοδο του στο παιδικό σταθμό ή σχολείο με την επιστροφή σας στο γραφείο, τον ερχομό ενός δεύτερου παιδιού ή τον αποχωρισμό της πιπίλας.
- Αποφύγετε κάθε είδους διαπληκτισμό την ημέρα πριν φύγει για το σχολείο.

Καλή σχολική χρονιά!!!


Πηγή: imommy.gr

Τα παιδιά που μεγαλώνουν μόνο με τη μαμά τους είναι εξίσου ευτυχισμένα με τα υπόλοιπα


Το να μεγαλώνει μια μαμά μόνη τα παιδιά της είναι ένα εξαιρετικά δύσκολο έργο ζωής. Όπως λέει και ένα γνωστό ρητό, η κούραση, η υπομονή και το θάρρος που πρέπει να δείξει μια μονογονέας είναι διπλάσια, όμως διπλάσια είναι και η αγάπη που θα λάβει. Σχετική έρευνα έρχεται να δικαιώσει όλες τις single μαμάδες εκεί έξω που πιθανώς συχνά «κατηγορούν» τον εαυτό τους και νομίζουν ότι δεν τα καταφέρνουν αρκετά.

Τα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψαν ως εξής: οι ειδικοί συνέκριναν τις single μαμάδες κατ’ επιλογή με τις μαμάδες που ανήκουν στις «κλασικές» πυρηνικές οικογένειες με δύο γονείς. Και οι δύο κατηγορίες μαμάδων είχαν παιδιά ηλικίας 18 μηνών έως 6 ετών. Όπως προέκυψε, δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές σε προβλήματα συναισθηματικής φύσης ή συμπεριφοράς των παιδιών- κάτι που επιβεβαιώνει ότι οι μαμάδες που μεγαλώνουν μόνες τα παιδιά τους, τα καταφέρνουν μια χαρά!

Σύμφωνα με ειδικούς που συμμετείχαν στην έρευνα «Είναι πιθανό οποιαδήποτε αρνητική επίδραση στην ανάπτυξη του παιδιού να σχετίζεται περισσότερο με την ταραχώδη σχέση που μπορεί να έχει με έναν γονέα, παρά με την απουσία του πατέρα». Έτσι, αν και στο παρελθόν έχουν γίνει έρευνες στις οποίες η απουσία του πατέρα φαίνεται να επηρεάζει τα παιδιά, αυτό πιθανώς οφείλεται στο ότι έχουν ήδη βιώσει δυσάρεστες καταστάσεις στο σπίτι, βλέποντας τους γονείς τους να μαλώνουν. Σημειωτέον, ότι στην πλειοψηφία αυτών των ερευνών συμμετείχαν παιδιά χωρισμένων γονιών.

Όμως, ενώ οι ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μια μητέρα δεν χρειάζεται τον σύντροφό της για να μεγαλώσει χαρούμενα και υγιή παιδιά, πιστεύουν ότι πρέπει να χτίσει ένα δυνατό κοινωνικό «δίκτυο» γύρω από εκείνη και το παιδί. Οι παππούδες, οι θείοι, οι συγγενείς, οι φίλοι, ακόμα και οι γείτονες θα πρέπει να είναι άτομα στα οποία να μπορούν να στηριχθούν και να ζητήσουν τη βοήθειά τους, όποτε χρειαστεί.

Το σημαντικότερο, λοιπόν, είναι να καταλάβουμε, ότι τα παιδιά έχουν ανάγκη από γονείς που τα στηρίζουν και τ’ αγαπάνε χωρίς όρια, και όχι από το πόσοι γονείς τα μεγαλώνουν.

Πηγή: scarymommy.com

Τετάρτη, 23 Αυγούστου 2017

Χυμός aloe vera, για ανάπλαση των κυττάρων και παραγωγή κολλαγόνου...




Το φυτό aloe vera είναι γνωστό από την αρχαιότητα για τις θρεπτικές και θεραπευτικές του ιδιότητες, ενώ στην κοσμετολογία χρησιμοποιείται ως βάση για πολλά καλλυντικά. Τα φύλλα της αλόης περιέχουν ένα διάφανο, παχύρρευστο ζελέ το οποίο είναι πόσιμο και έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό.
Συγκεκριμένα, η συστηματική κατανάλωση χυμού αλόης βοηθά στο αδυνάτισμα, στην αναζωογόνηση του δέρματος, στην ανάπλαση των κυττάρων και στην ολική αποτοξίνωση του σώματος.

 Το ζελέ αλόης αποτελείται από 97% περίπου νερό και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες Α, σύμπλεγμα Β, C, E, φολικό οξύ και νιασίνη. Επίσης είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών συστατικών, απαραίτητων αμινοξέων και μετάλλων, όπως ασβεστίου, σιδήρου, καλίου, μαγνησίου κ.α.

Μερικές από τις βασικές ιδιότητες του:

Ενισχύει την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών από τον οργανισμό.

Έχει αποτοξινωτική δράση, αυξάνει την ανάπλαση των κυττάρων και προλαμβάνει τη γήρανση

Καθαρίζει το συκώτι που ευθύνεται για την καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού

Έχει αντιμικροβιακές, αντιμυκητιακές, αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Βοηθά στη χώνεψη και στην καλή λειτουργία του εντέρου

Βελτιώνει την υγεία της επιδερμίδας χάρη στη μεγάλη ποσότητα κολλαγόνου που περιέχει

Τρόπος χρήσης: Σε ένα ποτήρι του νερού, προσθέστε 2 κουταλάκια του γλυκού ζελέ από το φύλλο της αλόης, ανακατέψτε καλά και πιείτε το. Για καλύτερα αποτελέσματα είναι προτιμότερο να πίνετε καθημερινά χυμό αλόης, χωρίς όμως να ξεπερνάτε τη συγκεκριμένη ποσότητα. Μπορείτε να ανακατέψετε ζελέ αλόης και με φυσικό χυμό φρούτων.


Πηγή